wtorek, 18 grudnia 2012

Prolog


Amy Styles, 16 lat.










Harry Styles, 18 lat (kuzyn Amy)





















One Direction :Liam (19 l.), Harry (18 l.), Zayn(19 l.), Louis (20 l.), Niall (19 l.)

Alex Brown, 16 lat. (najlepsza przyjaciółka Amy)


















Nazywam się Amy, Amy Styles. Tak pewnie mówi Ci coś to nazwisko. Możliwe,że kojarzysz je z Harrym Styles'em z One Direction. Tak, dobrze Ci się kojarzy. Harry jest moim kuzynem. Nie widziałam go bardzo długo i nie mam na razie takiego zamiaru. Pewnie chcesz wiedzieć dlaczego ? Może to dziwnie zabrzmieć, ale ... Harry o mnie zapomniał. Może zacznę od początku. Kiedy miałam 4 lata, a Harry 6, zmarła moja mama. W tym czasie byłam taka pesymistycznie nastawiona, często płakałam, Wtedy Harry obiecał mi,że zawsze, ale to zawsze będziemy razem, kiedy będę go potrzebować, on przyjedzie, nawet gdyby był na drugim końcu świata. Przez 10 lat byliśmy praktycznie nierozłączni. Wszystko robiliśmy razem. Kiedy Harry poszedł na casting do X-Factor, zaczęliśmy się od siebie oddalać... Teraz, kiedy Harry jest sławny, nie utrzymujemy kontaktu... Nie dzwoni, nie pisze, ja też przestałam. Jeśli chodzi o One Direction, nie jaram się nimi, jak inne laski w moim wieku.

1 komentarz: